در بیلدربرگ چه گذشت؟
مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت
اللهم عجل لولیک الفرج
بسم الله الرحمن الرحیم
       به گزارش گروه بين الملل مشرق، گردهمايي بيلدربرگ از 9 تا 12 ژوئن (پنجشنبه 19 تا يکشنبه 22 خرداد) در هتل "سورتا هاوس" در "سنت موريتز" سوئيس برگزار شد که در آن موضوع تغيير حکومت سوريه و راه انداختن يک جنگ بزرگ در خاورميانه مورد بحث قرار گرفت.
      اين هتل در ناحيه حنوب شرقي سوئيس بوده و امسال محل حضور پر هزينه ثروتمندترين افراد کره زمين و رهبران سياسي بود که خود را انجمن اقتصادي و سياسي جهان مي نامند حال آنکه برخي معتقدند اين نشست بيش از آنکه اقتصادي باشد، سياسي است. اين دسته از تحليلگران معتقدند سران فراماسونري جهاني سه نشست سالانه برگزار مي کنند که بخش اقتصادي آن در گردهمايي "داووس" بخش امنيتي آن در گردهمايي "مونيخ" و بخش سياسي آن در گردهمايي "بيلدربرگ" برگزار مي شود که بيلدربرگ از همه مخفيانه تر و بدون پوشش خبري است و تنها يکي از خروجي هاي آن، نشست سران "گروه هشت" است.

      بيلدربرگ اگرچه مدتي است با حضور رسانه ها در مقابل در هتل مخالفت نمي کند اما در داخل محل برگزاري، رازهاي بسياري نهفته است.

      هتل بسيار زيبا و مجلل "سورتا هاوس" که به شکل کاخ ساخته شده است، در دل طبيعت جاي گرفته که چشم انداز بسيار زيبايي به سمت کوهستان و درياچه دارد. اين هتل يک کيلومتر و850 متر از سطح دريا ارتفاع دارد و در دو کيلومتري سنت موريتز مستقر است.

      سوئيس بار ديگر براي چهارمين بار ميزبان اين گروه بود. . افراد اين گروه مرموز امسال همراهاني نيز با خود داشتند. اين در حالي رخ داد که همدست جنايتکار اين گروه که «کميسيون سه ضلعي» نام دارد در آمريکا نشستي برگزار کرد اما بيلدربرگ براي منحرف کردن رسانه ها، از برگزاري نشست در آمريکا اجتناب کرد. بنياد (باشگاه) بيلدربرگ، بسيار محرمانه و انحصاري به فعاليت خود ادامه مي دهد. براي اينکه در اين بنياد پذيرفته شويد، حتماً بايد داراي يک بانک چند مليتي، شرکت چند مليتي و يا کشور چند مليتي باشيد. اين بنياد پيوسته مورد علاقه سوداگران قدرت، مغزهاي متفکر اقتصادي و رهبران جهاني بوده است. آرزوي اعضاي اين گروه، نيل به هدف مشترک نهايي شان با «کميسيون سه ضلعي» مي باشد: يعني حمله آمريکا به ليبي براي تشديد ناآرامي منطقه و نهايتاً حمله آمريکا به ايران و سوريه و لبنان به جانبداري از رژيم اسرائيل.

بیلدر برگ کلوپ

      در طي سال‌هاي اخير بيلدربرگي‌ها بسيار از تلاش کساني که خود آنها را «ناسيوناليست‌هاي شيطان صفت» مي‌خوانند و مانع از تشکيل «دولت واحد جهاني» توسط اين گروه شده‌اند گله‌مند و شاکي هستند. اين گروه مي‌خواهد قيمت نفت تغيير پيدا کند تا بدين‌وسيله آن‌دسته از مردم آمريکا که مخالف تشکيل «حکومت واحد جهاني» هستند نهايتاً سر تسليم خم کنند. آنها مي‌خواهند در آينده جنگ‌ها را راه بيندازند تا به سود برسند و با «حکومت واحد جهاني» خود نهايتاً صلح را به وجود بياورند؛ البته اگر در آن زمان بشود صلح ايجاد کرد. پيداست که سوئيس بايد جايگاه مطلوب آنها باشد. چرا که سوئيس به دور از چالش‌هاي سياسي سال‌هاست که خود را از نظر سياسي بي‌طرف اعلام کرده است و اين براي آنها يعني جايگاه آرام براي جلسات‌شان.

      به غير از چند رسانه غير مستقل در اروپا و آمريکا، هيچ رسانه اي در جهان اخبار و حواشي اين جلسه بسيار مهم سري را تحت پوشش قرار نمي‌دهد. نيويورک تايمز، واشنگتن پست، لس‌آنجلس تايمز و امثالهم به هيچ وجه خود را در جريان اين نشست ساليانه و فعاليت‌هاي اين بنياد مخوف قرار نمي‌دهند چرا که اعضاي اين روزنامه ها خود از شرکت‌کنندگان نشست‌هاي بيلدربرگ هستند.
 
      طبق اخبار موثق ارسالي توسط عوامل "جيم تاکر" و "الکس جونز" خبرنگاران نفوذي به داخل گردهمايي بيلدربرگ 2011 ميلادي، چند مورد بسيار حياتي و مهم در برنامه کاري امسال گروه گنجانده شده است:
 
      1- بهار عربي: بيلدربرگي‌ها بسيار از اين نگرانند که مجلس نمايندگان آمريکا بزودي با ادامه حملات غيرقانوني نيروهاي ناتو و سازمان ملل به ليبي مخالفت کنند. هم‌اکنون زمزمه‌هايي در مجلس نمايندگان بخصوص در ميان جمهوريخواهان وجود دارد که نيروهاي ناتو که مسبب شکل گيري جنگ داخلي در ليبي هستند عقب نشيني کنند. بيلدربرگي‌ها شديداً خواستار يک جنگ بزرگ در خاورميانه مي‌باشند تا بدين‌وسيله در اثر جنگ و کشتارجمعي، کيسه‌ پول روانه جيب رؤساي تجاري اين بنياد شود. "ناتان روچيلد" کسي بود که علاوه بر سرمايه‌گذاري براي ارتش ناپلئون در نبرد واترلو براي ارتش حريف و دشمن او يعني "دوک ولينگتون" هم سرمايه‌گذاري کرد. بنياد روچيلد در جنگ‌هاي پروس، جزيره کريمه، تسخير کانال سوئز توسط انگليس عليه فرانسه، جنگ مکزيک، و جنگ‌هاني داخلي آمريکا سرمايه‌گذاري کرد.
 

      2- سانسور اينترنتي: بيلدربرگ قوياً نگران تأثير اينترنت بر حرکت‌هاي آزادي‌خواهانه جهان امروز است. بدين‌وسيله سعي شده که اخيراً بسته‌هاي پيشنهادي ارائه‌شده در کنگره آمريکا براي اختصاص سرمايه به منظور تنزل دادن اينترنت به محدودترين و پايين‌ترين سطح ممکن مورد توجه جدي قرار گيرد.

      کميسيون اروپا هم بتازگي به اِعمال قوانين شديد و سختگيرانه براي محدود کردن آزادي‌هاي فردي در اينترنت و نابودي فضاي بي‌طرفي و دموکراسي چراغ سبز نشان داده است. در آمريکا هم رسانه‌هايي که حکم مرغ مقلد را دارند بظاهر مخالف مجموعه اين قوانين که ACTA  نام دارد هستند و در خفا دست در دست بيلدربرگي‌ها دارند چرا که خود از بيلدربرگي‌ها هستند. اين قوانين، يعني خفه‌کردن انسان‌هاي وارسته که براستي  به نام و اعتقاد حفظ کپي‌رايت و مبارزه با تروريسم قصد دارند جلوي بيلدربرگ و دستان نامرئي مدعيان مالکيت کره زمين بايستند.

      طرفداران جهاني‌شدن با وجود اينترنت مخالفتي ندارند چرا که براي آنها پولساز است. اين افراد جايي با اينترنت مخالفت ميکنند که آزادانه و شجاعانه دست آنها را رو کرده و با سياست‌هاي جهاني‌شدن آنها مخالفت کند. در آينده شاهد ظهور وسيع همين نوابغ بيلدربرگي در عرضه سياست خواهيم بود که از مردمان جهان مي‌خواهند از اينترنت استفاده نکنند چون در حال تبديل‌شدن به يک سلاح تروريستي براي نابودي نوع بشر است و بايد براي سلامتي خود و کودکانشان سرشان را پايين بيندازند.
 

      3- به درازا کشاندن بحران اقتصادي:  بيلدربرگي‌ها سعي دارند تا ميزان ورشکستگي‌هاي بانکي و مردمي را تا حد اعلا بالا ببرند. آنها کشورهاي پرتغال، ايرلند، يونان و ديگر اعضاي اتحاديه اروپا در درجه اول اهميت قرار داده‌اند.

      مغز شرور پنهان (بيلدربرگ) خواستار افزايش چشمگير قيمت نفت و گاز و سقوط اقتصاد کشورهاست؛ کافي است به مرگ دلار، افزايش قيمت انرژي، و شلوغيها واعتراضات سراسر دنيا توجه کنيد؛ آن‌وقت خواهيد يافت بيلدربرگ چه مي‌خواهد.

      اين بنياد تصميم دارد تا با نابودکردن درآمد و دارايي ملي کشورها، آشتي بيشتر قدرت و پول، و بهره‌وري از يک بحران اقتصادي يك دولت جهاني با يك ارز رايج و حكومت پليسي بوجود آورد.
 

      4- تعيين رئيس جديد صندوق بين‌المللي پول: اين شخص در اين گردهمايي مشخص شد. استانلي فيشر، رئيس بانك مركزي رژيم صهيونيستي، پيش‌تر آمادگي خود را براي تصدي پست رياست صندوق بين‌المللي پول اعلام كرده بود. مقامي كه قبلاً دومينيك استراسكان آن را بر عهده داشت كه خود نيز از دعوت‌شدگان چندساله جلسات بيلدربرگ بوده است. فيشر همچنين يكي از اعضاي شوراي مناسبات خارجه كميسيون سه ضلعي است.

      استراسكان پس از اتهام مبني بر تجاوز به يك پيشخدمت هتل از اين پست استعفا داد. بسياري معتقدند كه بيلدربرگ، طراح اين داستان و عامل به جريان افتادن مجدد اين پرونده پس از گذشت سال‌ها بوده تا بدين‌وسيله او را از اين پست كنار بگذارد.

      تا همين اواخر، رقابت ميان فيشر، آگوستين كارستنس (رئيس بانك مركزي مكزيك) و كريستين لگارد (وزير دارايي فرانسه) وجود داشت اما بايد ديد رئيس انتخاب‌شده، نهايتاً كداميك از اين سه نفر خواهد بود.
 

      5- افزايش جنگ و کشتار: منبع خبري جيم تاكر در جلسه بيلدربرگ گفته است كه ايجاد جنگ در خاورميانه يكي از مهمترين برنامه‌هاي بيلدربرگ است. اين منبع گفته كه بيلدربرگي‌ها بر اين اعتقادند كه جمعيت جهان بسيار زياد شده و فقط جنگ مي‌تواند تا حدودي اين مشكل را چاره كند. وي به جيم تاكر گفته است كه تمامي افراد عضو بيلدربرگ بصورت متحد‌الرأي بر اين تصميم استوار بوده و لزوم بروز جنگ را قطعي مي‌دانند.

      کشتار و ذبح انسان و دامن زدن به مرگ و مير در فرقه هاي ماسوني از جمله بيلدربرگ، جزء اصول اصلي است و عوامل اين گروه ها موظفند، تا حد ممکن به جنگ و نسل کشی دامن بزنند تا جمعیت جهان کاهش يابد.

      جيم تاكر به عصبانيت شديد بيلدربرگي‌ها اشاره كرده است كه ناشي از حضور خبرنگاران و رسانه‌ها در محل نشست و بروز خبر از داخل به بيرون توسط عوامل شناخته‌نشده مي‌باشد. او گفت كه روبرت مردوخ، يهودي صهيونيست متنفذ رسانه‌هاي جهان، از طرف بيلدربرگ مأمور شده بود تا روزنامه‌هاي گاردين و آيريش‌تايمز را از پوشش خبري گردهمايي منصرف كند كه موفق نشد.

      منابع تاكر به وي گفته‌اند كه بيلدربرگي‌ها بشدت از حضور رسانه‌ها و معترضان در جلوي هتل محل برگزاري گردهمايي شوكه شده‌اند.

بیلدر برگ کسینجر

حواشي گردهمايي امسال (2011)

      1- مقامات سوئيسي مدعي بودند كه احتمال بمب‌گذاري وجود داشته و به همين دليل شاهراه ارتباطي به محل برگزاري گردهمايي را كه از كنار روستايي در دامنه آلپ مي‌گذرد تا دو ساعت مسدود كرده بودند.
 

      2- در روز 9 و 10 ژوئن، "ماريو بورگزيو" عضو حزب لگانورد ايتاليا و كميته آزادي‌هاي مدني، عدالت و امور رفاهي پارلمان اروپا، خواستار ورود به گردهمايي و اعتراض به بيلدربرگ شد كه سرانجام از سوي تيم محافظان گردهمايي بشدت مورد حمله قرار گرفته و با بيني شكسته بازداشت شد. بورگزيو طبق يك عمل قانوني خواستار ورود به سالن بوده و به همين دليل از گارد امنيتي و پليس سوئيس شكايت كرده است. سفارت ايتاليا در سوئيس هم خواستار بررسي اتفاقات شده است. بورگزيو خود در اين مورد مي‌گويد: "در اغاز پليس سوئيس مرا بازداشت كرد و سپس گارد امنيتي با وحشيانه‌ترين حالت به من حمله كرد. بله، من به بيلدربرگي‌ها اعتراض ميكنم چون بدون رضايت انسانهاي اين كره خاكي هر چه دل‌شان بخواهد مي‌كنند و در مورد سرنوشت‌ها انسان‌ها تصميم‌گيري مي‌كنند. اين بنياد با مخفي‌كاري كارش را جلو مي‌برد."

      3- عده‌اي از نمايندگان مجلس سوئيس به رهبري "دومينيک بائتيگ" در مقابل محل برگزاري گردهمايي تجمع کردند و خواستار دستگيري چند تن از اعضاي اين محفل ماسوني از جمله هنري کسينجر، جرج دبليو بوش، ديک چني، و ريچارد پرل که از سوي دادگاه‌هاي بين المللي جنايتکار جنگي شناخته شده و تحت پيگرد هستند، شدند. کسينجر و پرل از مدعوين هميشگي بيلدربرگ هستند و کسينجر که يک يهودي صهيونيست سرشناس است معمولاً رياست جلسات را بر عهده دارد. ريچارد پرل، يهودي صهيونيست و از اصلي‌ترين استراتژيست‌هاي سياست خارجي و راهبردهاي نظامي پنتاگون و طراح اصلي جنگ عراق و افغانستان و اشغال اين دو کشور بود که اکنون به عنوان طراح سرنگوني حکومت سوريه مطرح است.

      جرج دبليو بوش در ماه فوريه به دليل صدور حکم بين‌المللي مبني بر دستگيري وي به علت جنايت در گوانتانامو به سوئيس پناه برد.

      لوکاس رايمن، يکي از سياستمداران سوئيسي اذعان داشت که «حزب مردم» مجلس سوئيس قوياً با اعمال صندوق بين المللي پول، بانک جهاني و بنياد بيلدربرگ آشنا و با آنها مخالف است.

      گفتني است که بائتيگ شجاعانه گارد امنيتي محل برگزاري گردهمايي و بلدربرگي ها را متوجه عواقب اعمالشان و مخفي‌سازي‌هاي عليه حقوق بشر کرده است.

      4- حضور جوانان همجنس‌باز در ساعات پذيرايي گردهمايي: منابع جيم تاکر از حضور مردان تن‌فروش همجنس‌باز در خلال ساعات پذايرايي از ميهمانان گردهمايي خبر دادند. به گفته اين منابع، اين افراد پيش از حضور ميهمانان، وارد تالار «ال پاراديزو» شده و همراه با متصديان پخش مشروبات الکلي، نمايش‌ها و پذيرايي‌هاي مختلفي را در آنجا انجام داده‌اند که بسيار هم هزينه در بر داشت. يکي از متصديان مشروبات الکلي، چاقوي کوچکي را که ابزار کار وي بوده همراه داشته است که به علت يافتن آن در جيب او، ساعت‌ها توسط تيم امنيتي مورد سؤال قرار گرفته است.

      5- در روز 11 ژوئن، بيلدربرگي‌ها با خيل عظيمي از معترضان روبرو شدند. "اريخ اشميت" مدير اجرايي گوگل، "فرانکو برنابي" مدير اجرايي تله‌کام ايتاليا، "يينگ فو" وزير امور خارجه چين، "جاکوب والنبرگ" بانکدار و سرمايه‌دار ميلياردر سوئدي، "توماس اندرز" مدير اجرايي ايرباس، سر "ريچارد لمبرت" مدير بنياد ارنست و يانگ، و "راري استوارت" نماينده محافظه‌‌کار مجلس انگليس، زمان خروج از هتل همراه يکديگر بودند و وقتي در حال ورود به ميني‌بوس براي ترک محل برگزاري گردهمايي بودند، با سيل عظيمي از اعتراض روبرو مي‌شوند.

      وقتي علي اصلان، از فعالان «جبهه ضد بيلدربرگ» خود را به نزديکي توماس اندرز مي‌رساند و از او مي‌پرسد که چه در گردهمايي گذشت، اندرز پاسخ مي دهد: "چيز بدي نبود، ما فقط برنامه‌ هامون رو بررسي کرديم!" و وقتي علي اصلان مي‌گويد: "من متوجه نمي‌شوم؛ اين‌همه سياستمدار داخل اون سالن بودند. پس حتماً درباره چيزهاي خيلي مهمي صحبت شده؛ چرا ما اجازه نداريم بدونيم اون تو چي گذشته؟"، توماس اندرز لبخندي زده و فقط ميگويد: "من نميتونم به شما بگم چي اون تو گذشته و شما هم نميتونيد بدونيد".

 

بیلدر برگ

 

باشگاه بيلدربرگ: حکومت نامرئي جهان

      «بيلدربرگ» يك سازمان جهاني مرموز است كه محافل مختلف سياسي به ديده مشكوك به آن نگريسته و بسياري آن را «حکومت پنهان جهان» مي‌دانند.

      بررسي موشكافانه روند مناسبات بين المللي، پرده از ماهيت «بظاهر متفاوت» دولت‌هاي غربي برداشته و همه آنها را در يك «مسير واحد» قرار مي دهد. مسيري كه در آن، سياست و اقتصاد و اصول ارزش هاي يك دولت و كشور خاص مطرح نيست و موجوديت نظام هاي سياسي، فقط در قالب اين «واحد» قابل تعريف است. اگر اروپا و آمريكا اختلافات جزيي با هم دارند، در سياست شعارهايي چون دموكراسي، آزادي، حقوق بشر؛ و در اقتصاد نئوليبراليسم، آنها را به هم پيوند زده است. اگرچه اين پيوند در خدمت توهين به دموكراسي، سلب آزادي، نقض حقوق بشر و استثمار جهان سوم قرار گرفته، اما دولت هاي غربي با بهره گيري از بلندگوهاي تبليغاتي خود و سانسور واقعيت ها، در مقابل آگاهي افكار عمومي نيز ايستاده اند. اين همسويي و وحدت رويه، حكايت از يك معمار پشت پرده دارد كه با «تعيين مسير» و «تعريف اصول» مي خواهد دنيا را بر محور خواسته هايش بچرخاند.

      به راستي، اين معمار كيست؟ چه شخص يا گروهي دستور روز جهان را مشخص مي كنند؟ آيا امكان دارد كه گروهي كوچك بر كل دنيا حكومت كند و تعيين سران كشورها در دست آن باشد؟ تعيين كننده قيمت نفت و طلا باشد؟

      با در نظر گرفتن گروهي متشكل از بزرگترين سرمايه داران جهان، سران رسانه هاي پرمخاطب و تأثيرگذار دنيا، رهبران كشورهاي صنعتي، افراد بانفوذ و تاثيرگذار در عرصه سياست بين الملل و... تصور اين «گروه معمار» چندان هم مشكل نيست.

       «بيلدربرگ» يك سازمان جهاني مرموز است كه محافل مختلف سياسي به ديده مشكوك به آن نگريسته و بسياري آن را «حکومت پنهان جهان» مي دانند.

      صهيونيست ها در راستاي اهداف خود براي تسخير جهان و تشكيل يك «حکومت واحد» تحت كنترل خود، پس از برنامه ريزي براي در دست گرفتن اهرم هاي سياسي، اقتصادي و تبليغاتي جهان، حال به اين نتيجه رسيده بودند كه بايد اين اهرم ها را در رأس يک هرم جمع كرده و از يك منبع فكري و ايدئولوژيك تغذيه كنند. «بيلدربرگ» اين منبع ايدئولوژيك است كه تقريباً هر سال يكبار رهبران سياسي جهان، رؤساي شركت هاي بزرگ و محافل مالي عظيم كه بازوهاي اقتصادي و بازرگاني دنيا را در انحصار دارند و نيز صاحب‌نظران عرصه هاي سياسي، اجتماعي و تبليغاتي را در يك نقطه جمع كرده و پشت درهاي بسته دستور كار سال آينده جهان را تعيين مي كند.

      اين نهاد تحت كنترل صهيونيست ها همه ابزارهاي لازم را براي تحقق اهداف خود در اختيار دارد. با بهره گيري از رسانه ها و منابع عظيم مالي، قدرت و حكومت در كشورها را به افراد موردنظر خود مي سپارد؛ با استفاده از اهرم هايي چون بانك جهاني، صندوق بين المللي پول، سازمان تجارت جهاني و مانند آنها، قيمت نفت و طلاي سال را تعيين مي كند. به واسطه بازوهاي اجتماعي و حقوقي خود قوانيني را براي كشورها وضع مي كند كه جلو هرگونه تحرك عليه اهداف صهيونيسم را بگيرد.

      براساس مدارك موجود، پيوند اروپا و آمريكا به وسيله ناتو، ايجاد بازار مشترك اروپا، روي كارآمدن كساني چون كلينتون، بلر و بسياري كه هنوز نامشان در خفا مانده، استعفاي مارگارت تاچر، وقوع جنگ خليج فارس، تحول نهضت اروپا، تخريب وجهه ژان ماري لوپن ناسيوناليست در فرانسه، تحريم آرژانتين در جريان جنگ «فالك لند»، تقسيم آلمان به دو قسمت شرقي و غربي، همه و همه در جلسات بيلدربرگ تصميم گيري شده اند.

      بيلدربرگ به دنبال ايجاد يك دولت جهاني است. دولتي كه اقتصاد و سياست و حتي مذهب آن فقط يك بعد داشته باشد: صهيونيسم.

      جلسات بيلدربرگ هر سال در يكي از هتل هاي پنج ستاره دنيا و تحت شديدترين تدابير امنيتي تشكيل مي شود. از آنجايي كه صهيونيسم، رمز موفقيت خود را «پنهان كاري» مي داند، هيچ رسانه اي حق ورود به جلسات آن را ندارد. هتل مورد نظر 48 ساعت قبل از شروع اجلاس قُرق مي شود. مأموران سيا و كشور برگزاركننده، در جاي جاي هتل مستقر مي شوند. به آنها دستور داده مي شود كه هر جنبنده اي را در محدوده چند كيلومتري هتل تحت كنترل داشته و در صورت نياز، افراد مشكوك را خلاص کنند.

      كشور برگزاركننده اجلاس، از سوي منابع مالي بيلدربرگ براي رزرو هتل تغذيه مي شود. اسامي دعوت شدگان به اجلاس كاملاً محرمانه مي ماند و كشور ميزبان براي دعوت شدگان ويزا هم صادر نمي كند تا نام آنها در جايي ثبت نشود. محتواي اجلاس كاملا محرمانه مي ماند و هيچ يك از اعضا حق انتشار مطالب مطروحه در جريان نشست ها را ندارد.

      تمامي ورود و خروج ها در جريان اين نشست هاي چهار روزه تحت كنترل است. حتي ميوه ها و مواد غذايي كه براي شركت كنندگان تهيه مي شود، كاملاً بازرسي مي شوند. سؤال منتقدان اين است كه «اگر هدف از برگزاري اين اجلاس توطئه چيني عليه ملت ها و كشورها، استثمار جهان سوم، استحمار افكار عمومي، و پيشبرد اهداف شوم صهيونيسم نيست، چرا اين اصل دموكراسي مبني بر «بحث و تبادل نظر علني در مورد مسائل» در بيلدربرگ رعايت نمي شود؟»

      سال ها بود كه حتي مكان و زمان برگزاري اجلاس بيلدربرگ نيز فاش نمي شد اما خبرنگاران جسوري هستند كه سال ها به تعقيب بيلدربرگي‌ها پرداخته و به اسناد قابل توجهي در اين مورد دست يافته اند.

      از آنجايي كه سران رسانه هاي بزرگ دنيا خود در خدمت بيلدربرگ هستند، اين رسانه ها هيچ گاه اقدام به تشريح كاركرد اين سازمان مخوف نكرده اند. «گوردن تتر» ستون نويس روزنامه انگليسي «فايننشال تايمز» در سال 1974 ميلادي در مطلبي فقط چند سؤال در مورد جلسات بيلدربرگ مطرح كرد، اما بلافاصله توسط گردانندگان روزنامه مذكور، از كار بركنار شد .

      به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ

حضور شما مهدی یاوران را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم.
موضوعات
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت و آدرس mahdiyavaran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 493
بازدید کل : 210758
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1