مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت
اللهم عجل لولیک الفرج

درسینمای به اصطلاح معناگرای یاد شده، هیچگونه تحرک آسمانی ومعنویت الهی دیده نمی شود، بلکه هر چه رویت می گردد از اراده آدم ها یا فرشتگان  و یا شیاطین ناشی می شود و در این مسیر اراده الهی کوچگترین نقشی ایفا نمی کند.در واقع تعریفی که در این گونه فیلم ها از معنویت و ماوراء و مرگ و فرشته و دنیا و آخرت می شود ، تحت تاثیر همان ایدئولوژی است که از دوره رنسانس جامعه بشری و تاریخ را تحت تاثیر قرار داد و با عنوان اومانیسم ، خدا را از صحنه زندگی حذف و انسان را جایگزین آن نمود.

 



ادامه مطلب ...

چه كنيم كه شايستة ديدار امام زمان(ع) شويم؟
براي پرداختن به اين پرسش، بايد چند نكته را روشن كنيم:
اوّل اينكه تكليف ما چيست؟ آيا وظيفه داريم خدمت امام زمان(ع) برسيم؟ (در اين صورت بايد تمام همّ‌ و غم خود را صرف اين كار كنيم.) يا اينكه وظيفه داريم امام زمان خود را بشناسيم و او را دوست داشته باشيم و از او اطاعت كنيم؟

 



ادامه مطلب ...

متاسفانه چند سالی است که رسانه ملی به جولانگاه قائلین به نظریه غیر اسلامی "جسمانیت شیطان" آن هم در مبارک ترین ماه خدا شده است.

دقیقا همان ماهی که دست شیاطین بسته است و حتی در حوزه وسوسه و وحی شیطانی نیز چندان کاری از دستشان بر نمی آید.



ادامه مطلب ...

در اين پاسخ امام صادق(ع) از سؤال عبدالله بن عطا دربارة سيرة حضرت مهدي(ع) آمده است:
الف) كاري كه پيامبر(ص) مي‌كرد، او مي‌كند. كار پيامبر(ص) انذار، تبشير، هدايت، ارشاد گمراهان، ابلاغ كتاب الله، امر به معروف و نهي از منكر و سوق جوامع به سوي خدا بود، امام زمان(ع) كه متمّم و مكمّل همين دعوت است نيز همين برنامه‌ها را اجرا مي‌كند.



ادامه مطلب ...

درود خدا بر جوانان ایران زمین که بار دیگر شاهکار آفریدند . امروز مهم ترین نماد شیطان برای دومین بار و اینبار به صورت گسترده در سرتاسر شیعه خانه امام زمان به آتش کشیده شد.

تا کنون از ده ها شهر بابنده تماس گرفته  و اعلام داشته اند که این اتفاق مهم و بزرگ را رقم زده اند.

با وجود سانسور های شدید غربی ها لیکن یورو نیوز چاره ای جز نشان داده این اتفاق بزرگ نداشت.

هر کس هر قدر که توانسته بود به میدان آمده بود ، این حقیر دست تک تک شما را می بوسم.

راستش دیدن تصاویر آبلیسک میدان امام خمینی اصفهان خودم را نیز به شگفتی وا داشت.

درود بر فرزندان احمد کاظمی و حسین خرازی.

دورد بر آذری های غیور و یاران مهدی،علی و حمید باکری

و سلام بر هموطنان دلاور کرد،لر و فارس و بلوچ

اکنون باید با تمام توان به رسانه ای کردن و آپلود فیلم های گرفته شده به زبان عربی و انگلیسی در فضای اینترنتی پرداخت و دیگر عزیزان نیز حداقل با کلیک کردن بر آدرس ها رنکینگ آن را بالا ببرند تا در سرچ های اینترنتی صهیونیست ها شاهد به آتش کشیده شدن مقدس ترین نمادشان باشند.

عزیزان می توانند در بخش نظرات همین پست لینک عکس یا فیلم شان را به دیگر دوستان خود معرفی کنند.

بی شک  تقارن این حماسه با بیداری بزگ اسلامی و از سویی دیگر کج شدن آبلیسک بزرگ امریکا پالس هایی الهی برای شیاطین جن وانس است.

ان شا الله روزی با مولایمان هیمنه صهیونیزم را به آتش خواهیم کشید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 2 شهريور 1390برچسب:استاد, رائفی پور, روز قدس, :: 14:52 ::  نويسنده : مسعود

انقلاب های منطقه، به هم ریختن اوضاع اقتصادی در غرب، اعتصابات و تجمعات گسترده مردم در سرزمین های اشغالی و از همه مهمتر بیداری اسلامی همه و همه با عث شده است که روز قدس امسال رنگ و بویی دیگر داشته باشد.



ادامه مطلب ...

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: یکی از خطرهای بزرگ در موضوع مهدویت، کارهای عامیانه، جاهلانه، غیرمستند و متکی بر تخیلات و توهمات است که زمینه ساز مدعیان دروغین و دوری مردم از حقیقت واقعی انتظار خواهد شد.



ادامه مطلب ...

شاید همانند یک دهه پیش که رهبر انقلاب با عنوان شهید مطهری و علامه طباطبایی زمان از آیت‌الله مصباح تجلیل نمودند و علم مبارزه با انحرافات را به دست ایشان سپردند، سفر مقام معظم رهبری درسال ۸۹ به قم،تدارکی برای ...



ادامه مطلب ...
دو شنبه 6 تير 1390برچسب:حجاب,استرالیا,خانه, :: 18:24 ::  نويسنده : مسعود

به گزارش رحماء خانه حجاب در استرالیا میزبان زنان مسلمان است و مورد توجه بسیاری از زنان غیر مسلمان قرار می گیرد که به این نتیجه متمدنانه رسیده اند که پوشیدگی، نشانه زیبایی است.



ادامه مطلب ...

شیعه نیوز نوشت: تصاویر زیر نمونه هایی از تولیدات متعلق به شرکت فلای فیت در هستون امریکا است که در آنها کلمات مقدس الله - محمد و اسلام حک شده است. این تولیدات در برخی از فروشگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس نیز به فروش رسیده و با اعتراض بسیاری از مسلمانان مواجه شده است .

شایان ذکر است از این دست اقدامات تا به حالا چندین بار توسط شرکت های صهیونیستی در چند کشور صورت گرفته است که نشانی از دشمنی انان با دین اسمانی اسلام است.

 

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

حضور شما مهدی یاوران را به این وبلاگ خوش آمد میگوییم.
موضوعات
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدی یاوران، منتظران ظهور، عاشقان ولایت و آدرس mahdiyavaran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 469
بازدید کل : 210734
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

Alternative content